Proboha proč

23.02.2016 14:58

Proboha proč?

Vítám Vás v našem internetovém  obchodě s pleteným a háčkovaným zbožím, občas se najde i malba na hedvábí a jiné krásné věci. Před jeho otevřením jsem si říkala – proboha proč? Vždyť jich je tolik. Zadejte si do vyhledávače -pletení- a uvidíte to velké číslo odkazů.

Ano, je jich hodně. Ale já mám 2 důvody:

1.    Je to činnost, kterou miluji a plést a háčkovat do skříně není určitě ten pravý smysl této krásné práce, při které Vám pod rukama vyrůstá to nové a jedinečné. Jen pro Vás.

2.    Tento web již před rokem existoval – byly jsme na něj tři. Ale znáte to, uskupení se mění. Jedna se odstěhovala do zahraničí – ta se starala o webové stránky- druhá má málo času, něco se povedlo, něco ne a web se zavřel.

3.     Letos jsem si řekla dost. Je nové jaro, a přesto, že jsi počítačový analfabet, začít není nikdy pozdě a přece nejsi takový břídil, abys nedokázala to, co umí dnes většina dětí ve škole.

 

Tak jdu do toho a přeji vám všem, aby se vám web líbil a vybrali si v něm něco pro sebe, protože každý z nás je jedinečný a každý by měl mít něco jedinečného, co se mu líbí,  co má rád a v čem se cítí dobře.

Sobě přeji, aby se mi to povedlo.

Zpět