Už nejsme 3

23.02.2016 15:04

O mně

Teď jsem si vzpomněla na paní Bohdalovou: “jmenuji se Anežka……..“ ne .

Jmenuji se Jarka a jak vidíte ze vzpomínky, už toho dost pamatuji. Bydlím v krásné přírodě – Posázaví – ve zlatohorním, městě Jílové u Prahy s bohatou historií.

Mám jednoho dospělého syna, krásnou, téměř roční vnučku Klárinku, jednoho manžela, 2 vlčáky, jednoho barevného bišonka, tedy bišonku  a jsem vlastně šťastný člověk. Ale pořád něco chybělo.

 A právě proto, že toho tolik pamatuji a i v mém věku se má něco dělat, oprášila jsem z doby dávno minulé své vědomosti o pletení a háčkování, přidala sem tam něco nového a pustila se do práce pro radost svou, ale to nestačí, aby radost byla radostí, musí být sdílená, tedy i pro radost druhých. Třeba jen pro to, aby se podívali a napsali na mail: to je pěkné, to se povedlo. A když se najde něco, co se vám zalíbí, ……… tak…….. jak pravil král Miroslav.

Zpět